zondag 2 maart 2008

Challenge 2: Today

Deze challenge gaat over je persoonlijke leven.
Je neemt 1 dag (wanneer maak je zelf uit) de hele dag je camera overal
mee naar toe. Maak foto's van de dingen die je doet en "moet" doen.
Hierboven staat een layout als voorbeeldje.
Wat zet je nou op de foto? nou denk bijvoorbeeld aan:
- Hoelaat gaat jou wekker?
- Wat is jou ontbijt?
- Maak foto's van je werk omgeving.
- Of juist van het huishouden.
- Maak foto's als je je kindje naar school brengt.
- Wat is jou lunch?
- Wat eet je 's avonds?
- Foto van je computer.

Gewoon alles wat je die dag doet. Er zitten wel wat regeltjes aan:
- Het mag een layout zijn, maar ook een minialbum of ander project.
- Je moet minimaal 6 fotootjes op je layout/project hebben.
- Bij elke foto hoort een stukje tekst.
- Gebruik minimaal 1 stukje LINT.

Je hebt weer 14 dagen de tijd voor deze challenge.
Tot en met: 16 maart.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ooooh wat een leuke!!
Gaat goedkomen!!

Anoniem zei

Nou je maakt het ons niet heel erg makkelijk hihi. Dit wordt echt een moeilijke voor mij maar ik doe mijn best :)

Janine zei

oei, deze is zeker lastig...pooh...effe brainstormen nog hoor :)

Anoniem zei

Wat een leuke challenge! Hij is wel lastig, maar gaat vast goed komen. Ik ga er meteen over na denken... En uhh je maakt het ons wel meteen lastig he ;-)

Anoniem zei

ow wat een uitdaging.. dat klinkt wel erg leuk!!

Anoniem zei

Oef dat is een hele pittige voor mij.....vooral omdat ik dus echt noooooooit met meer foto's scrap.
Maar gaat vast goedkomen!

Groetjes Jacqueline

Scraptastisch zei

Leuk om te horen dat het in de smaak valt, en toch een echte uitdaging is! Ben benieuwd meiden!!! :D Succes!

Xxx barbara