zondag 15 juni 2008

Challenge #9 Projecten

Dit keer wil ik projecten zien ipv layouts.
Denk aan: Canvas, Minialbum etc.

Je krijgt hier 3 weken voor ipv 2 weken (ivm mijn vakantie).

Je project moet wel aan wat dingen voldoen:
* Gebruik minimaal 1 stempel
* Gebruik voornamelijk de kleur lila (paars)
* Gebruik minimaal 2 foto's

Voor de rest is het helemaal aan jou.

En om iedereen van het DT te motiveren.....
Mijn oma is een groot fan van dit blog en vind het leuk
om een keer te mogen jureren.
Mijn oma kiest over 3 weken (6 juli) het mooiste project uit.
(ik tel niet mee als ik wel wat heb gemaakt)
De winnaar krijgt een kadobon voor mijn winkel:
http://www.scraptastisch.nl/
Dit geldt dus alleen voor de DT leden.
Hopelijk doet iedereen gezellig mee!!

Heel veel succes!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

OOh wat een gaaf dat je oma gaat jureren!
Leuke opdracht! Moet er effe goed over na gaan denken wat ik maken ga.. Er gingen al allerlei ideetjes door mijn hoofd om te gaan maken, dus komt goed uit met de challenge ;-)

Janine zei

Leuk dat je oma mee gaat kijken!!!

Ik ben van de LO's, dus dit is zeker wel een uitdaging waar mijn hersenen nog effe flink over na moeten denken...wel leuk!!