woensdag 23 juli 2008

Winnaar: challenge 10

Mijn moeders beoordeling:

joyce: leuk en orgineel idee, een tasje
misschien was t leuker als de binnenkant net andersom was
heb t idee als je t tasje dicht doet, dat t envelopje wat bedoeld
is voor t geld, dan op zn kop staat.
Maar verder mooi gemaakt, leuke kleurencombinatie en erg orgineel idee.

Kim: leuk gemaakt, leuke kleuren gebruikt, niet te druk
jammer dat t meer een enkel kaart is ipv een geldenveloppe.

Marjolijn: heel erg leuk en apart.
het kant wat op de voorkant zit, vind je aan de binnenkant weer terug.

Ria: heel mooi gemaakt. leuke kleuren combinatie
duidelijk te zien waar t geld in komt

Veronica: leuk gemaakt. vooral met t transparante bloem
Vind alleen de binnenkant iets te kaal.

Janine: leuk zo met de uil
Moest wel ff kijken hoe t inelkaar zit, was snel klaar.
beetje simpel en eenvoudig. maar het is een geldenveloppe,
jammer dat er niet iets orgineels gemaakt is,
maar denk dat t ff snel gemaakt is wegens tijdgebrek doordat
janine al gauw met vakantie ging.

Voor haar is JOYCE de winnaar!

Mijn oma's beoordeling:

Joyce: Heeft er een tasje van gemaakt. Leuke en vrolijke kleuren met een envelopje erop geplakt. Maar het is geen enveloppe wat de bedoeling was.

Kim: Heel leuk vrolijk zonnetje met een aandoenlijke .....stempel er op. Mooi gekleurd.
Ook is er een leuk soortje gaas gebruikt, apart. Strikje erop en een 25 gulden biljet er in.

Marjolijn: Weer een heerlijk nostalgisch werk met kantje, stempel en een poésie plaatje erop.
Ruim aan soorten materiaal gebruikt. Mooi om te zien. Leuk om te krijgen.

Ria: Mooi kaartje, leuke kleuren en leuk om te krijgen.

Veronica: Bovenkant heel grappig.Hertje stempel erop. Mooie bloem met knoop, aantrekkelijke kleuren combinatie's. Jammer van de witte achterkant waar een zakje opgemaakt is met een rood streepje erom heen en stempeltje erop.

Janine: Bovenkant rose met witte hartjes, Uil stempel en bloemetje. Ziet er heel goed uit.De achterkant een verzorgd roze enveloppe wat met twee knopen en een lintje gesloten wordt. In de hoek een klein Uiltje stempel.

Mijn oma kiest voor KIM!


Mijn moeder vroeg mij welke ik het leukste vond: JOYCE
En dennis (mijn broertje) vond die van KIM weer het mooist !!!

Dus stond het 2 - 2 vanmorgen.

Regina, mijn vriendin heeft de doorslag gegeven:
"Ik kies ook voor JOYCE omdat ik het een echte verrassing vind.
Het envelopje waar het geld in komt, is duidelijker te zien bij Joyce dan bij Kim. "

Dus...... JOYCE!!! Jij bent de winnaar van deze wedstrijd!!!! :D
Gefeliciteerd!!!!

Geen opmerkingen: