donderdag 6 november 2008

Inzending Challenge #15

De challenge deze maand is:
* Maak een layout die voor 50% minimaal bestaat uit HANDGESCHREVEN journaling.

Je hebt de tijd tot en met 30 november 2008!
Stuur jou layout naar Zeldaparadise@hotmail.com en ik zet hem erbij.

Bij 6 of meer inzendingen wordt er een kadobon voor http://www.scraptastisch.nl/ uitgeloot.
De moeite meer dan waard dus om mee te doen.
Succes!

De inzendingen:









Gemaakt door Jacqueline de Klerk











Gemaakt door Manon Heezen



Gemaakt door Loes van Groningen







Gemaakt door Joyce van Dijk



Gemaakt door Kenneth van Vooren



Gemaakt door Saskia Plat



Gemaakt door Sandra vd Hoorn




Gemaakt door Marieke Visscher

6 opmerkingen:

Ria zei

wat ontzettend leuk dat jullie zo enthousiast mee doen dames! Maar er kunnen nog veel meer layouts bij voor deze wedstrijd, dus overige mensen die dit blog bezoeken, doe gezellig mee!

kenneth zei

voila de mijne is ook doorgestuurdt

groetjes

Anoniem zei

Ik heb er ook een door gemaild! Ben al benieuwd naar de volgende challenge.

Scraptastisch zei

Wat een super inzendingen zeg!! Heel erg leuk!

kenneth zei

kom je even kijken
ik heb een award voor jouw

gr kenneth

Anoniem zei

Nou ik ben razend benieuwd!
Voor het eerst mee doen aan een wedstrijd... Ik vond deze erg leuk!

op naar de volgende!

groetjes Manon