maandag 1 december 2008

Challenge #16 Jeugdfoto & bloemen

Het is December! Drukke maar gezellige maand,
maar toch gaan de challenges door.
Hopelijk kan je een vrije minuut vinden om mee te
doen met de challenge! Want ook deze is weer errug leuk:

Maak een layout met hierop:
- een jeugdfoto van jezelf
- en 20 bloemen!!

Je krijgt weer de hele maand de tijd,
dus tot en met 31 December 2008!
Je mag je inzending naar mij toe mailen:
Zeldaparadise@hotmail.com
De winnaar krijgt een kadootje dit
keer van Scraptastisch.nl
Namelijk een miniboek-kit van K&Company!












Dit zijn de inzendingen van de designers:




Gemaakt door Janine Verschoor













Gemaakt door Ria Siegelaer

Gemaakt door Mariska Walter










Gemaakt door Barbara Oosthoek


Gemaakt door Hilde Vranken

Gemaakt door: Joyce Boonstoppel

8 opmerkingen:

Janine zei

meedoen hoor, allemaal...de miniboekkit is erg leuk!!!!

Unknown zei

Janien en Maris, ze zijn allebei echt geweldig!!

Anoniem zei

De layouts zijn mooooi meiden!

Unknown zei

En de andere ook maar toen ik mijn 1e berichtje schreef waren alleen die van Janien en Maris te zien :D Maar ik vind ze allemaal echt prachtig!

Janine zei

ze zijn super!!!!

Meriam zei

ohhh deze is leuk en 20 bloemen dat wordt een makkie ik ga eens een gaatje zoeken hoor

Anoniem zei

heej heej

Helemaal leuk heb ik eindelijk een excuus om bij me ouders de grote foto doos eens onder de loep te nemen! 1 voordeel ik weet wel hoe het nie tmoet vandaar me hobby.
Ga me best weer doen :)

Groetjes Manon

Anoniem zei

Wat een mooie lootjes zijn er gemaakt meiden!
Erg leuk om jullie jeugdfoto's te zien :-)