zondag 17 februari 2008

Challenge 1: Doodling

Jaa!!! meiden, de eerste challenge is een feit.
De titel zegt het waarschijnlijk al, maar toch:

Maak een layout of ander scrap project met in de hoofdrol doodling!

Jou doodle's moeten de hoofdrol spelen op jou werk.
Natuurlijk maakt het niet uit of je het zelf met de hand tekent,
of dat je een sjabloon gebruikt. Zolang je er maar op los doodelt :-)

Een voorbeeld layout voor jullie:
(niet door mij gemaakt)



Waarschijnlijk weet iedereen wat doodle's zijn, dat zijn die
tekeningetjes om de foto's heen, gewoon losse krabbels tekenen,
die je vaak op een kladblaadje tekent als je aan de telefoon zit :)

Succes meiden!

9 opmerkingen:

jacqueline zei

Wow dat is een leuke.
Een echte uitdaging omdat ik eigenlijk nooit doodle.
Maar we gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag!!

Veronica zei

Jaa leuk!! Ik vind doodlen (noem je dat zo?) echt leuk. Ik doe het wel vaker :)

Janine zei

Oei...dat is voor mij meteen een lastige...ik doodle namelijk weinig en kan ook net zo goed tekenen... Gelukkig zijn er die fantastische mallen die ook ik in mijn bezit heb...dus dat gaat vast goed komen!!

Joyce zei

Leuke challenge!
En meteen een lastige, maar wel een uitdaging! Heb zelf nog nooit doodles gebruikt, dus ik ga mijn best doen!

Natas zei

Hele leuke opdracht! Ik doodle eigenlijk nooit, des te groter de uitdaging :-)

Scraptastisch zei

Geweldig meiden, dat jullie de uitdaging leuk vinden. Ik ga hem natuurlijk ook maken hoor! Ik hoop mooie dingen van jullie te zien.

Renee zei

Ik ga mijn best doen :)

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind doodlen erg leuk, deed het vroeger al op al mijn werkstukken. Een leuke uitdaging dus.

Jenny zei

Meiden wat hebben jullie prachtige lootjes gemaakt.
Heerlijk gedoodled.

Groetjes Jenny