zaterdag 16 februari 2008

Scrap Memories Blog

Hallo Scrappers!

Dit blog gaat (hopelijk) een inspirerende,
leuke en uitdagende blog worden!
Met een groepje designers willen we jou inspireren.
Maar, dat betekent niet dat jij niet mee kan doen!
Elke 2 weken komt er hier een opdracht te staan (challenge).
Aan de designers om daarmee een layout of ander project te maken.
Jij mag ook mee doen! Stuur je layout/project naar mij toe:
Zeldaparadise@hotmail.com , en ik zorg dat jou scrapstuk
met jou naam op deze blog komt te staan!

We wensen je veel plezier op deze blog!

Groetjes, het team van Scrap Memories

5 opmerkingen:

scrapaddiction.nl zei

Hi Meiden!
Wat een leuke blog hebben jullie gestart!
Ik ga hier met plezier regelmatig een kijkje nemen!

Groetjes Nicole

Renee zei

Ik snap het niet echt, mag ik eigenlijk ook mee doen babs?
En als ik een scrap af heb, moet ik die dan naar jouw mailen ofzo?

Scraptastisch zei

Je snapt het heel goed :D

Alleen hebben de designers de
eer om hem eerder te laten zien.
Als de designers hun 3e
challenge krijgen zet ik de LO's
op het blog van deze challenge
van jullie (geen designers)

Als je klaar bent, mag je hem inderdaad even mailen naar me :D

Anoniem zei

Ik heb mijn Lootje gemaild!
Was leuk om te doen, maar het is niet echt mijn ding.....

Renee zei

aha...ik snap 'm ;)