dinsdag 1 april 2008

Challenge #4: Home

Eigenlijk 2 dagen te laat, maar hier is hij dan: de nieuwe challenge!

Dit keer doen we het helemaal anders,
geen layout liften, geen sketch.
Marije kwam met dit idee, en ik vind het geweldig.
Thanks Marije! :)

Waar moet je layout/project aan voldoen:
- Het woord HOME moet erin voorkomen (of huis in het nederlands)
- De hoofdkleuren zijn: Blauw en zwart
- Gebruik minimaal 2 foto's
- Ik ben gek op bloemetjes, dus die mag je niet vergeten!
- En tot slot ... Een LANGE titel!

20 April komt er een nieuwe challenge, ben benieuwd naar jullie
inzendingen meiden, heel veel succes! :)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is weer leuk!!
En weer echt een "challenge"!

Alleen een lange titel zal wat lastig worden, maar daar ga ik maar eens wat ideetjes voor op doen ;-)

Anoniem zei

ik heb hem op het forum gezet :D vond het leuk om hem te maken :D

anja curvers zei

Leuke uitdaging.

Anoniem zei

O leuk......heb al wel een idee maar daarvoor moet ik eerst nog even foto's maken!!!

Ga in elk geval weer mijn best doen!

Groetjes Jacq.

Janine zei

Hij is errug leuk!!!!

Ik vind wel de kleuren een beetje lastig, maar dat is juist de challenge!

Anoniem zei

wanneer komt er weer een nieuwe challenge?