dinsdag 29 april 2008

Scrap Memories word Scraptastisch !!!

De naam is veranderd zoals jullie zien.
Alleen klopt de naam in de link nu niet, maar goed ..... verder wel.
Waarom hij is veranderd? Nou ik ben bezig met mijn eigen winkeltje.
En dit blog wordt onderdeel van mijn winkel.
Afgelopen vrijdag was ik bij de kamer van koophandel, en daar bleek
dat er al een winkel was met "mijn" naam.
Of in ieder geval, die erop leek: Scrapping Memories.
Dus heb ik voor Scraptastisch gekozen.
De DTers van dit blog (design team) zijn vanaf mei dus DTers van
een online scrapwinkeltje!
Als jullie het leuk vinden, plaats ik zo nu en dan een voorbeeld LO
in het winkeltje, zodat de bezoekers kunnen zien wat er zoal mogelijk is.
Ik hou jullie op de hoogte wat betreft de winkel.......

7 opmerkingen:

Janine zei

wat leuk!!!!!yystd

Janine zei

hihi de halve code staat erbij...oeps... Maar, het blijft leuk!!!

Scraptastisch zei

Dank je wel meid :D

Veronica zei

echt gaaf, ben echt benieuwd :)

Anoniem zei

Superformiweldigeindefantcolosachtig!!!!!

Marjolijn.

Scraptastisch zei

Hahaha die marjolijn!!!!

Anoniem zei

Wat gaaf en wat spanned zeg!! ben benieuwd!